Svátky jsou tady !!!

Hurááá jsou tady Vánoce !!!! Teda ..byly tady Vánoce a za den bude New year (a navíc nám napadl sníh) !!! Tím vám chcu popřát aby jste byli šťastní a zdraví (že Niki) v roce 2015 :)

Jinak nemáme žádné novinky nebo nějaké události co by se sem hodili dát :/ ..kromě toho, že jsem předvčerejškem stála POPRVÝ na ledních bruslích a musím uznat, že mi to docela šlo :D ..myslím, že je to tím, že jezdím na kolečkových a je to dost podobný a vlastně se mi ty lední brusle zdají být i lehčí, i když to klouže...ale neklouže to víc než když jezdíte na kolečkových bruslích po kalužích (+ když spadnete a narazíte si kostrč).

No docela jsem se teď tak nudila a udělala jsem svoje první album, který je vlastně určený na tento web. To album je plný bláznivých fotek, tak se nelekněte až otevřete ten odkaz :D ↓

https://zuzinisenka.rajce.idnes.cz/Zuzu_a_jeji_kamoska_Domca/#fotka095.jpg


By: Žužu