Spaní u Žužu aneb jako retardi

To-odd ....no neřešte XD ...pochopili byste kdybyste spali u mě jako Radúza (Pometlo)..

Takže náš program byl docela hustý a vlastně né všechno naplánovanýho jsme dělali :D ...nejdřív jsme šli k Sáře a půjčili jsme si žehličku na vlasy a ještě před tím jsme se dívali na jeden film...potom jsem Pometlovi vyžehlila vlasy :D pak jsme se dívali na Švédskou 3 (pro ty kdo neví co to je--> napište si teno název na youtube a podívejte se na jedno z těch miliontých videí a pochopíte)  a pak jsme dělali gify :D a taky jsme se dívali na moje zpomalený videa na youtube (u tohoto jsem doslova brečeli)  a v noci na nás čekal horor (Kruh 1) no prostě boží den :D

← Pometlo s polovinou vyžehlených vlasů (víc to nešlo :D)

↓ a nějaký gify :D

   <-- to jsme nevěděli co se vlastně děje, když jsem na to nechtěně klikla..(ta Radka)


<-- nj...my jsme prostě byznys retardi :D


<-- No comment


<-- Ten buldozérský výraz na začátku :D


 <--no není to hustý XD

<-- kdyby jste náhodou nevěděli...


<-- Wau :D

<-- Pometlo volalo s mamkou a ty pusy nejsou naschvál !!! XD

<-- Toto taky nebylo naschvál :D

<-- prostě zabitý XD

<-- Pometlo jako retard :D

By: Žužu ..a trochu Pometlo :D